niedziela, 1 lutego 2015

Technologia niszczy naturę

Pewnie nawet nie zdajecie sobie sprawy i mało Was to obchodzi, ale w dzisiejszych czasach natura ginie w oczach rozwijającej się technologii. Coraz to nowe wynalazki i wyższe poziomy. Z zamiarem idzie to w dobrym kierunku, bo wszystko to robione jest, aby ułatwić nam życie. Jednak moim zdaniem jest to coś strasznego, pozbawiamy tym świat naturalnego piękna.

Wiem, ja też mam w domu wiele urządzeń, bardzo zresztą przydatnych i potrzebnych mi w codziennym życiu, ale chyba korona by nam z głowy nie spadła, jeśli mielibyśmy coś robić własnoręcznie. Spójrzcie na to tak, lata temu ludziom nawet się nie śniło, że życie w tych czasach będzie tak ułatwione przez maszyny i roboty. Ale radzili sobie, a my teraz nawet nie umiemy rozstać się z telefonem czy komputerem na jeden dzień. Świat zamienia się w jeden wielki fundament. Nie wiem jak długo czasu potrzeba, aby znikły wszystkie zielone miejsca. Jest ich już naprawdę niewiele. Ehh, wiem że nie możecie sami na to nic poradzić, to nie
Wy jesteście za to odpowiedzialni, to nie Wasza wina.

Po prostu ostatnio w drodze do domu, spoglądając na te otaczający mnie świat, wzięło mnie na rozmyślanie w tej sprawie. Dobrze by było, jakbyście się chociaż w małym stopniu przyczynili do ochrony środowiska. Nie mówię już o jakiś protestach, bo wiem, że mało kogo to interesuje, a po prostu chociaż segregować śmieci. Moje mieszkanie jest ekologiczne, od zawsze uczyłam dzieci takich obowiązków. Do tego nie śmiećcie, zastanówcie się jakby każdy z nas wyrzucił do nieodpowiedniego miejsca jakiś papierek. Świat zamieniłby się w jedne wielkie śmietnisko. Póki możemy to reagujmy na chociaż te małe rzeczy...Potem może być tylko gorzej.

Nie chciałabym żyć w świecie, gdzie panuje syf i jakieś roboty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz